מכונות תספורת מקצועיות

בחנות האינטרנט המתקדמת של בר מוצרי שיער תוכלו ליהנות ממבחר איכותי של מכונות תספורת מקצועיות, אותן אנו משווקים ממיטב המותגים והחברות בעולם. המכונות מוצעות במחירים אטרקטיביים ובשלל מבצעים, ועם משלוח מהיר עד לביתכם. כל זאת, עם מערך שירות איכותי שחרט על דגלו להעניק לכל לקוח את המענה הטוב ביותר לשביעות רצונות המלאה.

 

מגוון סוגי מכונות תספורת מקצועיות

אנו מציעים ללקוחותינו הפרטיים והעסקיים, לרבות בעלי מספרות, מבחר איכותי של מכונות תספורת מקצועיות המיוצרות על ידי החברות הטובות בעולם. אנו מחזיקים בין היתר את הדגמים הבאים:

  • מכונת תספורת דגם ER1611 של חברת פנסוניק היפנית – מכונת פרימיום עם מנוע מהיר במיוחד המבצע עשרת אלפים סיבובים בדקה, עם גובה חיתוך של 0.8 עד שני מילימטר, ויכולת חיתוך של 45 אלף לשנייה. כמו כן, המכונה כוללת להבי יהלום וטיטניום עמידים וחדים החותכים את השער בזווית נוחה ומדויקת של 45 מעלות. בנוסף, למכונה סוללות ניקל מיטל הנטענות במהירות גבוהה של שעה אחת בלבד, ומסופקת עם נורות בקרה. המוצר מסופק גם עם שמן ומברשות ניקוי, שישה מסרקים ובסיס טעינה ואחסון של המסרקים.
  • מכונת תספורת של חברת סנטריקס האמריקאית מדגם 274 – מכונה מתקדמת המעניקה ביצועים מושלמים של תספורת ועיצוב שיער, המתאימה לסיפור שיער עודף מהעורף והצוואר, גילוח פנים וראש, והסרת שיער מהאף והאוזניים.המכונה מסופקת עם מנוע חזק במיוחד, מסרקי הגבהה עם אורך חיתוך הנע בין 3 ל- 10 מילימטר, סכין כרום מיוחדת לפוליש וגימור אידיאלי לאזורים רגישים ולהסרת שיער, וכן היא מגיעה עם בקבוק שמן ומברשת ניקוי.
  • דגמים נוספים – לרבות פנסוניק ER1421, ספיידר- וולדן ו- פנסוניק ER-GP80.

 

הזמנת מכונות תספורת מקצועיות

הזמנה של מכונות תספורת מקצועיות מוצעות בבטחה ובקלות ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות ולקבל עוד פרטים ומידע בנושא על ידי יצירת קשר עם בר מוצרי שיער בטלפון 050-7933177.

גלילה למעלה