מחליק שיער מקצועי טיטניום דגם 2091 בייביליס פרו

מותג:

מחליק שיער מקצועי

סדרת המחליקים של בייבליס פרו הם המחליקים המתקדמים בעולם!
בייביליס פרו מייצרת את מחליקי השיער במגוון טכנולוגיות מהמתקדמות ביותר בעולם על מנת להבטיח את המכשירים הטובים ביותר בתחום עיצוב השיער.

טכנולוגיית SOL-GEL:
תהליך ייצור חדש זה עושה שימוש בטכנולוגיה ננו-מטרית אמיתית אשר מקדם את יישור השיער לגבהים חדשים. בבייביליס פרו אנחנו שואפים להמשיך ולמתוח את גבולות הביצועים. משום כך, בחרנו בחומר חדש, המבוסס על מיקרו-חלקיקים עשויי טיטניום קראמי, המיוצרים בטכנולוגיית SOL-GEL ננו-מטרית.

טכנולוגיה ננו-מטרית
הטכנולוגיה הננו-מטרית היא תהליך מתקדם, אשר פותח במעבדה ואשר במהלכו מובטחת איכות החומר באמצעות שליטה טכנית בטכנולוגיות הננו-מטריות, שימוש בתא-טיהור, בקרת טמפרטורה מדויקת והיגרומטירה.

כיצד מנוהל תהליך SOL-GEL?
לתמיסה מוחדרים חלקיקים ננו-מטריים ראשוניים, שיהפכו לחלקיקי החומר הקראמי העתידי: SOL. חלקיקים אלה מעורבבים עם חומרים כימיים נוספים (פיגמנטים, זרזים, תוספים…) ומרוססים על גבי הלוחות המוכנים. לאחר מכן, החלקיקים מפולימרים דרך ריאקציה כימית: התמיסה הופכת לג’ל. החומר, שהוא 8% אורגני, מיוצב בטמפרטורה של 200 מעלות צלסיוס באמצעות פירוליזה.

יתרונות של הטכנולוגיות המשולבות במחליקים השיער של בייביליס פרו
החומר מכיל 60% מרכיבים קראמיים, פי 3 יותר מאשר לוחות העלי ציפוי מסורתי. החומר מתאפיין בקשיות ועמידות הגדולות ב-40%. עמיד בפני שריטות, שחיקה, חומרים כימיים וכן עמיד בטמפרטורות גבוהות במיוחד. 25% חלק יותר מאשר לוחות קראמיים רגילים ללא חיכוך עם השיער ב-100%.

טכנולוגיית טיטניום
טיטניום היא מתכת קשיחה במיוחד, המאופיינת בעמידות גבוהה בפני קורוזיה ומיועדת לשימוש בתעשיות הי-טק כגון תעופה וחלל. מדובר בחומר ייחודי, שהיציבות היא אחת מתכונותיו הייחודיות. כאשר טכנולוגיית הטיטניום משולבת עם חומר קראמי, היא מפזרת חום באחידות מושלמת ומבטיחה למחליקי השיער יציבות חום המאפשרת יישור איכותי לשיער ותוצאות מושלמות. לטיטניום תכונות מכאניות המפחיתות את החיכוך ומשמרות בכך את בריאות השיער.

ניהול חום מתקדם
טכנולוגיה זו מאפשרת שילוב התנגדות בפלטות הקראמיות ומבטיחה עלייה מיידית בטמפרטורה. אלמנט חומים בוויסות עצמי מהדור החדיש ביותר משמר את העוצמה ברמה קבועה ומבטיח בכך יציבות טמפרטורה בדיוק של עד חצי מעלה לקבוצת השיער כולה.

השילוב של הטכנולוגיות האלו במחליקי השיער של בייביליס פרו מעניקות למחליקים של בייביליס פרו יתרונות עצומים ואיכות הטובה ביותר בעולם!

799

שיתוף מוצר זה:

מוצרים קשורים

גלילה למעלה