בחירת מייבש שיער מקצועי

באתר האינטרנט של בר מוצרי שיער, המובילה בשיווק מוצרי טיפוח לשיער, מוצע מבחר גדול, עשיר ואיכותי של מייבשי שיער מקצועיים של המותגים המובילים בארץ ובעולם, לרבות מוצרים של איתמר, גדעון סופר, אמיקה וחברת NG. המוצרים מתחילים במייבשי מיני קומפקטיים ומגיעים עד למייבשים מקצועיים עם מגוון פונקציות לשימוש. מתוכם כל לקוח פרטי או עסקי יכול לבחור את המוצר הנחוץ לו ולקבלו באספקה מהירה עד לביתו. על מנת לסייע לכם ברכישה נכונה של מייבש מובאת לפניכם רשימת עצות בסיסיות.

  • הגדירו את מטרת המכשיר – בין אם הוא נדרש לצרכי ייבוש, פן, החלקה או סלסול, יצירת גלים או נפח, ובין אם הוא נדרש לשימוש אישי או מקצועי. הגדרה זו תקבע את סוג המוצר המתאים לכם.
  • הספק המוצר – לכל מייבש שיער מקצועי יש הספק שונה הנמדד בוואט ונע לרוב בין 1200 ל- 2500 וואט. בעיקרון, ככול שהספק המייבש יותר גבוה כך תזכו במוצר יותר עוצמתי ומהיר מבחינת פעולות הייבוש שלו.
  • אפשרויות הפעלה ושימוש – בהתאם לצרכי השימוש יש לבחון את אפשרויות ההפעלה של המכשיר, שכוללות דרגות חום, עוצמת רוח, מצבי טורבו לחימום מהיר, וכן חיישני הפסקה אוטומטיים המונעים התחממות יתר של המייבש. בנוסף, קיימים דגמים בעלי פילטרים המונעים את סתימתו של המוצר.
  • נוחות שימוש – יש לשים לב בין היתר לאורך הכבל, משקל המכשיר וידית אחיזה ארגונומית.
  • עלות המוצר- אצלנו תמצאו מייבשי שיער במחירים מעולים ובטווחים שונים, מהם כל אחד יכול לאתר מכשיר המתאים לכיסו.

 

הזמנת מייבש שיער מקצועי

לנוחיותכם, הזמנת מייבש שיער מקצועי מוצעת בבטחה ובקלות דרך האתר המאובטח שלנו. כמו כן, ניתן לבצע הזמנות ולקבל ייעוץ ומידע מקצועי נוסף בנושא על ידי יצירת קשר עם בר מוצרי שיער בטלפון 050-7933177.

גלילה למעלה